Համանուն և հարանուն բառեր

1.Գտնե՛լ համանուն բառերը և մեկնաբանե՛լ նրանց իմաստները։

1. Նա երկու օր ավել աշխատեց։ շատ աշխատեց
2. Անկյունում դրված էր մի մաշված ավել։ մաքրելու ավել
3. Վարպետը կատարեց դետալների յուղում։ յուղեց դետալները
4. Խոհարարը բանջարեղենը տապակեց յուղում։ բանջարեղենը տապակեց յուղով
5. Զգեստ կարող դերձակը աշխատանքը կատարեց բարձր որակով: զգեստ պատրաստող
6. Մեր կուրսում շատ կարող ուժեր կան։ կարող, աշխատող
7. Քիմիական նյութերի ազդեցությամբ սկսվեց խմորում։ սկսեց ժայթքում
8. Թխվածքի խմորում չամիչներ կային։ թղվացքի մեջ չամիչներ կային
9. Ֆուտբոլիստը գեղեցիկ գոլ խփեց։ երբ գնդակը դարպասում է
10. Բաժակի մեջ գոլ ջուր կար։ երբ ջուրը ոչ սառն է ոչ տաք

2. Մեկնաբանե՛լ, թե ինչ իմաստներով կարող են ընկալվել
տրված բառակապակցություններն ու նախադասությունները։
1. բարձր հարկ-շենքի բարձր հարկ, վճարել հարկ
2. ավել գնել-մաքրելու ավել, շատ գտնել
3. ոչխարի հոտ-հոտ, ոչխարհի խումբ
4. մետաքսի կտոր-զգեստի հումք,
5. Նա ջրում է-ջրի մեջ է, ջրում է ինչ-որ բան
6. Նա գնում է-գտնել ինչ-որ բան, գնում է տուն
7. Խավարում է-արև խավարում է

3.Արտագրե՛լ՝ փակագծերում տրված հարանուններից ընտրելով
նախադասությանը համապատասխանողը։
1. Գրախանութում վաճառվում է այդ բառարանի երկրորդ (հրատարակությունը,
հրատարակչությունը)։
2. Այդ (հրատարակությունը, հրատարակչությունը) լույս է ընծայել գրքի
վերջին հատորը։
3. Նա այդ գործում մեծ (երախտիք, երախտագիտություն) ունի։
4. Այդ առաջարկը վեճերի ու քննարկումների (տեղիք տվեց, տեղի տվեց
5. Ամենուրեք (փտում, փթթում) էին կանաչ այգիներն ու գեղեցիկ ծաղկանոցները։
6. Բակում խաղացող երեխան (հովարով, հովհարով) գլխարկ էր դրել։
7. Զարմացած երեխան (թոթովեց, թոթվեց) ուսերը։
8. Մարզիկները մրցույթին մասնակցելու (հրավերք, հրավեր) էին ստացել։
9. Ջրատար խողովակի (փականը, փականքը) նորոգեցին։
10. Վարպետը (պատրաստականությամբ, պատրաստակամությամբ) օգնեց մեզ։

Leave a comment

Design a site like this with WordPress.com
Get started